Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Windows 8 aplikace pro prezentaci dat z webového API
Kalus, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Milička, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace Windows 8 aplikace pro prezentaci dat z webového API. Přenesená data jsou pro uživatele citlivá a je zde kladen důraz na autorizaci a bezpečnost. Data jsou zobrazována v reálném čase. Práce obsahuje popis možností vývoje aplikace pro architekturu WinRT, komunikaci aplikace s webovým API, autorizaci a zabezpečení přenášených i offline dat. Byla vytvořena aplikace typu dashboard, která zobrazuje data z různých finančních kategorií. Pro zobrazení byly využity základní grafické komponenty, přičemž některé jsou obohaceny o animace.
Zobrazení virtuální grafiky a animací pro sportovní analýzu
Očenáš, Daniel Miloslav ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť súbor nástrojov použitých pri analýze videozáznamov športových podujatí, predovšetkým futbalových zápasov. Užívateľ môže nástroje použiť na zvýraznenie vybraných hráčov, ktorí sú ďalej trackovaní a zvýrazňovaní. Ďalej manuálne vytvárať smerovníky, znázorňujúce smer pohybu hráča alebo lopty. Trojrozmerné objekty sú vytvárané perspektívnym skreslením korešpondujúcim so scénou, ktorá je zachytená kamerou. Teoretická časť bakalárskej práce uvádza prehľad odbornej literatúry potrebnej na správne zobrazenie grafických objektov do videa v duchu rozšírenej reality. Praktická časť práce je zameraná na implementáciu a vizualizáciu grafických nástrojov s použitím knižnice OpenGL. 
Web Application for Graphical Visualization of Geospatial Time Series
Rykala, Kryštof ; Rusňák, Vít (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Geospatial data has become an integral part of everyday life. The most common visualization of geospatial data is a static thematic map. However, static maps visualize only one time moment, or several of them aggregated together. Moreover, it is impossible to visualize geographical phenomena such as the evolution of different geographical features (e.g., the growth of carbon emissions or the spread of a virus) without time. This work aims to create a tool for creating visualizations of geospatial time series that allow data to be presented and studied. The solution is developed as a tool of the Geovisto application. The developed tool allows users to create custom visualizations and animations of geospatial time series while being configurable for use with general data. Users with programming knowledge can create new Geovisto tools (e.g., thematic maps) and use the time tool to implement animations themselves in the new thematic maps.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Zraněný cyklista
Richter, Adam ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou mobilnej aplikácie s edukačným účelom pre deti vo veku 6 až 10 rokov s kreslenou tematikou. Edukačný účel je zameraný na prvú pomoc v situácii kedy je dieťa nutné pomôcť zranenej osobe. Aplikácia je riešená formou edukačného kvízu s možnosťami A), B) a C), ktorý sa prelína s minihrami a animáciami maskota aplikácie. Z dôvodu zamerania na deti vo vekovej kategórii, ktoré sa učia plynule čítať, tak aplikácia obsahuje v nastaveniach možnosť čítania textu hlasovou formou. Práca obsahuje 7 častí vrátane úvodu a záveru. Druhá časť obsahuje všeobecný popis vývoja mobilných aplikácií. Tretia časť bližšie popisuje framework Unity, ktorého výber bol odôvodnený v štvrtej časti práce. Piata a šiesta časť popisujú návrh a implementáciu výslednej aplikácie Pejsek Záchranář.
Hra v Unity
Uhlíř, Radek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářka práce se zabývá navržením a implementací inovativní hry v engine Unity. Implementovat klasické herní mechaniky a vytvořit další ojedinělé herní mechaniky pro řešení různých logických hádanek. Práce se dále zabývá použitím nástrojů a komponent v editoru Unity a vytvořením dalších vlastních komponent.
Prototyp adaptivní zadní svítilny
Holinka, David ; Vysloužil, Ondřej (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Náplní této práce je návrh hardwaru a softwaru prototypu adaptivní zadní svítilny pro automotive. Hardware obsahuje řídící modul a led panel se 150 vysoce svítivými LED diody, který slouží jako adaptivní podsvícení barevného LCD displeje. Řídícím prvkem bylo zvoleno zařízení Raspberry Pi 3 B v1.2, které obsahuje podporu všech použitých komunikačních sběrnic.
Animace záběru válcových ozubených soukolí
Kvarda, Daniel ; Klapka, Milan (oponent) ; Hartl, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá záběrovými poměry, geometrickým, kinematickým a silovým působením nastávajícím při záběru válcových ozubených kol s přímými a šikmými zuby. Tuto problematiku objasňují vytvořené animace, které jsou v této práci vysvětleny a popsány. Animace slouží k vzdělávacím účelům.
Trávení jako mezioborové téma ve výuce přírodovědných předmětů
Šarboch, David ; Teplá, Milada (vedoucí práce) ; Martínek, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu výukových materiálů (studijního textu a výukové animace) pro střední školy, konkrétně na téma trávení v lidském těle. Práce sestává z teoretické a praktické části. V části teoretické jsou definovány pojmy: mezioborovost, vizualizace a animace. Dále je zde věnován prostor zastoupení tématu v RVP G a analýze dostupných animací a videí vytvořených na dané téma. Výsledky obou analýz tvoří základ pro tvorbu materiálů v rámci praktické části. Závěrem je zařazena kapitola o kvantitativní výzkumné metodě - dotazníku. V praktické části diplomové práce jsou uvedeny výsledky realizovaného dotazníkového šetření, které zkoumalo stav výuky výše uvedeného tématu na středních školách. Další kapitolu tvoří manuál pro práci s výukovou animací, charakteristiky animačního programu Adobe Flash Professional CS6 a studijní text. Studijní text je určen primárně pro učitele a obsahuje základní i rozšiřující informace sdružující chemické a biologické poznatky, jež souvisejí s tématem výukové animace. Samotná animace je uložena ve formě přílohy na samostatném médiu CD-ROM. Oba výukové materiály byly vytvořeny za účelem zefektivnění výuky chemie a biologie na středních školách a jejich interdisciplinárního propojení.
Zobrazení virtuální grafiky a animací pro sportovní analýzu
Očenáš, Daniel Miloslav ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť súbor nástrojov použitých pri analýze videozáznamov športových podujatí, predovšetkým futbalových zápasov. Užívateľ môže nástroje použiť na zvýraznenie vybraných hráčov, ktorí sú ďalej trackovaní a zvýrazňovaní. Ďalej manuálne vytvárať smerovníky, znázorňujúce smer pohybu hráča alebo lopty. Trojrozmerné objekty sú vytvárané perspektívnym skreslením korešpondujúcim so scénou, ktorá je zachytená kamerou. Teoretická časť bakalárskej práce uvádza prehľad odbornej literatúry potrebnej na správne zobrazenie grafických objektov do videa v duchu rozšírenej reality. Praktická časť práce je zameraná na implementáciu a vizualizáciu grafických nástrojov s použitím knižnice OpenGL. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.